Vol 13, No 2 (2025)

VOLUME 13 NO 02 DECEMBER 2025

DOI: https://doi.org/10.24952/ee.v13i2

Table of Contents

Articles

Arisandi Setiyawan* -  Universitas Islam Madura, Indonesia
Ika Meilinda Ummul Ma"rufa -  Universitas Islam Madura
Yusrotul Hasanah -  Universitas Islam Madura, Indonesia
Khofifatul Qulub -  Universitas Islam Madura, Indonesia
PDF
126 - 137
Margaret Stevani* -  English Education Department, Universitas Pembinaan Masyarakat Indonesia, Indonesia
Alexander Adrian Saragi -  Universitas Negeri Makassar, Indonesia
Peni Astuti -  Universitas Faletehan, Indonesia
Yovita Dyah Permatasari -  Universitas Al-falah Assuniyah Jember, Indonesia
PDF
138 - 165
Sari Rahmawati* -  STMIK Jayanusa, Indonesia
166 - 179
Amanda Agni Oktavia Ramadhani* -  Universitas Islam Negeri Palangka Raya, Indonesia
Maisarah Maisarah -  Universitas Islam Negeri Palangka Raya, Indonesia
Najwa Amalia -  Universitas Islam Negeri Palangka Raya, Indonesia
Hesty Widiastuty -  Universitas Islam Negeri Palangka Raya, Indonesia
180 - 186
Irhas Azmi* -  Universitas Muslim Nusantara Al-Washliyah, Indonesia
Didik Santoso -  Universitas Muslim Nusantara Al-Washliyah, Indonesia
PDF
187 - 203
Salsabila Gita Nurani* -  Politeknik Negeri Bali, Indonesia
PDF
204 - 213