Vol 2, No 2 (2022)

DOI: https://doi.org/10.24952/alathfal.v2i2

Table of Contents

Articles

Sarita Riski Nasution* -  UIN Syekh Ali Hasan Ahmad Addary Padangsidimpuan, Indonesia
Liah Rosdiani Nasution -  , Indonesia
PDF
143-157
Maulana Arafat Lubis* -  UIN Syekh Ali Hasan Ahmad Addary Padangsidimpuan, Indonesia
Nisha Marina -  Universitas Terbuka UPBJJ Medan, Indonesia
Hamidah Hamidah -  UIN Syekh Ali Hasan Ahmad Addary Padangsidimpuan, Indonesia
PDF
158-174
Nika Cahyati* -  STKIP Muhammadiyah Kuningan, Indonesia
Chitra Charisma Islami -  STKIP Muhammadiyah Kuningan, Indonesia
PDF
175-191
Ayunda Zahroh Harahap* -  Sekolah Tinggi Agama Islam Al - Ishlahiyah1, Indonesia
PDF
192-205
Anisa Putri* -  Universitas Islam Negeri Sumatera Utara, Indonesia
PDF
206-220
Muhammad Ma'arif Rafi'i Tarigan* -  Universitas Islam Negeri Sumatera Utara, Indonesia
Eryk Hoyer Larsen -  Sekolah Tinggi Ilmu Tarbiyah Hamzah Al Fansuri Sibolga Barus, Indonesia
Ruminda Hutagalung -  Sekolah Tinggi Ilmu Tarbiyah Hamzah Al Fansuri Sibolga Barus, Indonesia
Muhammad Iqbal -  Sekolah Tinggi Ilmu Tarbiyah Hamzah Al Fansuri Sibolga Barus, Indonesia
Sabarita Br Tarigan -  , Indonesia
Syahwan Tumanggor -  Sekolah Tinggi Ilmu Tarbiyah Hamzah Al Fansuri Sibolga Barus, Indonesia
Radiman Limbong -  Sekolah Tinggi Ilmu Tarbiyah Hamzah Al Fansuri Sibolga Barus, Indonesia
PDF
221-234
Agung Kaisar Siregar* -  UIN Syekh Ali Hasan Ahmad Addary Padangsidimpuan, Indonesia
PDF
235-251
Sakinah Siregar* -  UIN Syekh Ali Hasan Ahmad Addary Padangsidimpuan, Indonesia
PDF
252-266
Fasiha Shah* -  University Sains Malaysia, Pakistan
Annizhofazul Fitria Najla Sembiring -  , Indonesia
Dina Khairiah -  UIN Syekh Ali Hasan Ahmad Addary Padangsidimpuan, Indonesia
PDF
267-282
Wardah Ramadina* -  Universitas Islam Negeri Sumatera Utara, Indonesia
Ali Wardhana Manalu -  Sekolah Tinggi Ilmu Tarbiyah Hamzah Al Fansuri Sibolga-Barus, Indonesia
Riska Fauziah Tanjung -  Sekolah Tinggi Ilmu Tarbiyah Hamzah Al Fansuri Sibolga-Barus, Indonesia
Lailatun Nazmi Simanullang -  Sekolah Tinggi Ilmu Tarbiyah Hamzah Al Fansuri Sibolga-Barus, Indonesia
PDF
283-299